Tuesday, February 1, 2011

segalanye begitu pantas..

Posted by Unknown at 9:00 PM
pejam celik,pejam celik dh msuk bln 2 dh pn..serasa begitu pantas segalanya berputar dan berjalan begitu jualah dgn kehidupan samada di campus dan diri aku sendiri..ermm serasa br semalam jek melangkah ke tahun br 2011 tup tup skrg dh bulan Febuari dah pn,bulan kelahiran aku..hehhehehe..
 
Hidup kita umpama roda,hari ini kitta dilahirkan esk lusa kita akn di jemput oleh Dia sang pencipta..itulah lumrah hidup manusia..nendaku yg tersayang jua telah dijemput oleh Dia tanggal 19hb Disember 2010 yg lalu..aku seakan masih merasa keberadaannya di sekitar aku..ermm tp bkn menidakkan pemergian dia cuma kdg2 bila rindu bertandang sekan aku terbayang kehadirannya dalam kehidupan aku..ak sgt2 bersyukur krn di saat akhir kehidupannya Allah memilih aku utk berada di sampingnya saat itu..Al-Fatihah buat nendaku,semoga rohnya ditempatkan dlm kalangan org2 yg soleh dan solehah..aminn..

Eermm ketenteraman jiwa aku juga diragut bila org yg aku syg jua mengambil kputusan yg mungkin baik buat kami berdua utk berpisah..namun aku tidak menyalahkan dirinya mungkin sampai di sini shj jodoh ka mi berdua,aku harap kami akan sama2 memperoleh kebahagiaan..aku berpegang pada kata nie "Jika masih 'berat' bertemu jodoh,jgn bersangka buruk kpd Allah ini pastinya satu uiian yg mengandungi 1001 hikmah..Barangkali Allah mahu selamatkan kita drp mendapat pasangan tidak sesuai"..hu3,begitu pantas hubungan aku dgnnya berakhir..itulah yang slalu aku alami namun aku tek pernah menyalahkan takdir krn sudah suratan..ia sbg pengalaman yang mematangkan aku dalam  menjalani kehidupan dlm era modenisasi yang penuh dgn onak duri dan virus dunia..hehhee..
 
 

 


2 comments:

Anonymous said...

singgah malam kat sini...

sambil folo.

Unknown said...

sila lah..msh btatih dlm dunia blogger nie..

Post a Comment

 

Ritma Rasa Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea